Lisää EXAM-tenttitiloja Tampereen yliopiston kampuksille

TUNI EXAM on Tampereen yliopiston uusi sähköinen tenttipalvelu, joka korvaa vuosien 2019-2020 aikana vanhat sähköiset tenttipalvelut (Tenttis, TUT EXAM). Olemme nyt siirtymävaiheessa, jonka aikana Keskustakampukselle rakennetaan kaksi uutta EXAM-tilaa, ja Tenttis-tiloja muutetaan EXAM-tiloiksi käyttöasteen mukaan. Virta-rakennukseen avautuu uusi EXAM-tila marraskuussa 2019 ja Pinni A:n EXAM-tila valmistuu tammikuussa 2020.

Kahden eri tenttipalvelun yhtäaikaisesta käytöstä johtuen saattaa tämän lukuvuoden aikana olla ajoittain ruuhkaa erityisesti Keskustakampuksen EXAM-tiloissa. On hyvä muistaa, että Keskustakampuksen, Kaupin ja Hervannan kampuksen EXAM-tilat ovat kaikkien Tampereen yliopiston opiskelijoiden käytettävissä. Lisäksi varaudumme väliaikaisten EXAM-tilojen perustamiseen ruuhkahuippujen purkamiseksi.

Lisätietoja yliopistomme EXAM-tiloista ja niiden käyttösäännöistä: Tilat

Uusia kulkuoikeuksia mahdollista saada

Keskustakampuksen tai Kaupin kampuksen opiskelija saa kulkuoikeuden Hervannan kampuksen EXAM-tiloihin Hervannan kampuksen infopisteiltä niiden aukioloaikoina. 18.11.2019 alkaen kulkuoikeuden saa myös Keskustakampuksen Päätalon infosta. Lisäksi Tietotalon tenttitilan TA203 ovet ovat auki arkisin klo 8-16 ilman erillistä kulkuoikeutta.

Hervannan kampuksen opiskelija voi päivittää opiskelijakorttiinsa Keskustakampuksen kulkuoikeuden Keskustakampuksen PinniB:n ja Päätalon infopisteillä niiden aukioloaikoina.