Info-webinaari erikoispsykologikoulutuksista 9.12.2022

Hei, hyvä psykologian maisteriksi valmistuva opiskelija!

Pohditko tulevaa urapolkuasi, mietitkö mille psykologian alalle tulevaiduudessa suuntaudut? Oletko jo kenties miettinyt, miten työelämään siirtyessä parhaalla mahdollisella tavalla saat kartutettua olemassa olevaa osaamistasi ja syvennettyä asiantuntemustasi psykologian alalla.

Psykonet-verkoston koulutusvastuuyliopistot järjestävät työelämässä oleville, laillistetuille psykologian maistereille valtakunnallisia erikoispsykologikoulutuksia. Tällä hetkellä tarjolla on erikoispsykologikoulutus viidellä erikoistumisalalla (koulutusvastuuyliopisto on suluissa):

• Kliininen mielenterveyspsykologia (Helsingin yliopisto)
  • Lapset ja nuoret (Turun yliopisto ja Åbo Akademi)
  • Neuropsykologia (Helsingin yliopisto)
  • Terveyspsykologia (Itä-Suomen yliopisto)
  • Työ- ja organisaatiopsykologia (Tampereen yliopisto)

Näillä näkymin kaikilla yllä mainituilla aloilla avautuu haku seuraavan kerran tammikuussa 2025.

Erikoispsykologikoulutuksia esiteltiin  9.12.2022 järjestetyssä webinaarissa – webinaarin tallenne. – rekisteröitymisavain saatavissa koordinaattorilta.

Erikoispsykologikoulutuksista lisätietoa löytyy myös yliopistojen omilta verkkosivuilta.