TAMKin pääkampuksen C-talon remontti aiheuttaa muutoksia sähköisen tenttimisen tiloissa (päivittyvä uutinen)

Rakentaminen

C-talon remontti aiheuttaa muutoksia EXAM-tenttimisessä TAMKin pääkampuksella. Uusien tenttitilojen rakentaminen on aloitettu ja kalusteet ja tietokoneet siirretään arviolta huhtikuun alussa. Kun varaat tentin maalis-huhtikuun ajalle, varmista kyseisen tenttitilan sijainti ennen tenttiaikaa. Varaa riittävästi aikaa uuden tilan löytämiseen, jos et ole aikaisemmin uudessa tilassa käynyt. Muuton jälkeen on mahdollista, että kaikki opasteet eivät ole paikoillaan.

Muutokset EXAM-tenttitiloissa 1.3.2022 alkaen

Tenttiterraario 1 (G2-04 tietokoneet 5-16) Tenttitilaan asennetaan EXAM-tenttikoneiden koko ohjelmistovalikoima. Tenttitila avoinna muuttojen ajan normaalisti.
Tenttiterraario 1 B (G2-04 B tietokoneet 1-4): TAMK EXAM -järjestelmän uusi tenttitila. Tenttitilassa olevilla koneilla vain perusohjelmistot (ei laskinta). Tenttitila avoinna muuttojen ajan normaalisti.

EXAM-tila B3-23 (Tenttiterraario 2)

Tenttiterraario 2 C3-02 muuttaa luokkaan B3-23. TAMK EXAM -luokka, missä koko ohjelmistovalikoima. Tenttiterraario 2 poissa käytöstä 4.4. – 10.4.2022. Pääsääntöisesti Tenttiterraario 2 -varaukset siirtyvät automaattisesti tilaan B3-23.

EXAM-tila A2-01 (TUNI EXAM)
EXAM-tila C3-04A muuttaa tilaan A2-01. TUNI EXAM -luokka, missä koko ohjelmistovalikoima ja neljä piirtonäytöllistä tenttikonetta. TUNI EXAM-luokka on poissa käytöstä 15.3.-10.4.2022. Katkon aikana voi tenttiä Tenttiterraariossa 2 olevalla koneella (nro 22)  ja yliopiston tenttitiloissa (esimerkiksi Hervanta).

Tenttivierailu
Tenttivierailu on poissa käytöstä 31.3.-11.4 Tenttivierailu mahdollistuu tilassa B3-23. TAMKin opiskelijat voivat tenttivierailla muissa korkeakouluissa myös remontin aikana.

Muutokset aikatauluun mahdollisia. Seuraa tiedotusta. Pahoittelemme remonteista aiheutuva vajausta kapasiteetissa.