Tuottajakeskus Living Lab X Rise 10.10.2024

Tuottajakeskus Living Lab X Rise -Kulttuuri- ja elämysteollisuuden verkostoitumistapahtuma Turussa 10.10.2024, Tampereen ammattikorkeakoulu logo, Euroopan unionin osarahoittama logo, Tuottajakeskus Living Lab logo

Tuottajakeskus Living Lab on mukana Turussa 10.10.2024 järjestettävän Rise - Kulttuuri- ja elämysteollisuuden verkostoitumistapahtuma iltatilaisuudessa.

Iltatilaisuudessa Panimoravintola Koulussa klo 18 alkaen virittelee Tuottajakeskus Living Lab keskustelua työskentelystä elämys- ja kulttuurialoilla.

Aamutilaisuudessa klo 8.30-12 on luvassa verkostoitumista, inspiroivia puheenvuoroja ja teemapöytiä luovien alojen yrittäjyyteen ja työllistymiseen sekä alan osaajille tarkoitettuihin palveluihin liittyen. Tapahtuma on suunnattu Turun seudulla toimiville luovien alojen toimijoille (yritykset, yrittäjät, ammattilaiset sekä alan opiskelijat) ja on maksuton.

Keynote-puheenvuorossa oman tarinansa luovan alan yrittämisestä kertoo Diili 2024-voittaja, yrittäjä ja modernin kalligrafian uranuurtaja Aini Mäensivu. Lisäksi aamun aikana kuullaan turkulaisten luovien alojen yrittäjien tarinoita.

Tilaisuuden aikataulu ja ohjelma sekä ilmoittautumislinkki (sekä aamu- että iltatilaisuuteen) löytyvät verkkolomakkeelta.