Tuottajat X Musiikkiagentit -verkostoitumistilaisuus Tampereella

Tuottajat X Musiikkiagentit -verkostoitumistilaisuus Tampereella 2.10.2024, Tampereen ammattikorkeakoulu logo, Euroopan unionin osarahoittama logo, Tuottajakeskus Living Lab logo

Tervetuloa tapahtuma-alan tuottajien ja musiikkiagenttien yhteiseen kohtaamiseen Music X Median hengessä keskiviikkona 2.10.2024 klo 15.00–18.00 Kulttuuritalo Telakan 3. kerrokseen eli Teatteri Telakan tiloihin (Tullikamarin aukio 3, 33100 Tampere).

Verkostoitumistilaisuus on maksuton, eikä vaadi MxM-tapahtumaan osallistumista, vaikka ”hengessä” mukana ollaankin.

Tilaisuuden aluksi suosittu kouluttaja ja aktivisti Javiere Marchant Aedo alustaa aiheesta yhdenvertaisuus. Mitä yhdenvertaisuuden ja sen eri näkökulmien huomiominen tarkoittavat tuottajan tai agentin työssä?

Tämän jälkeen on vapaata keskustelua ja tutustumista, sekä vinkkejä tuleviin koulutuksiin ja tapahtumiin Tuottajakeskus Living Lab, TAOTAO- ja Musiikkiagentit -hankkeista. Tilaisuudessa tarjoilua.

Tilaisuus on täynnä, mahdollisia vapautuvia paikkoja voi kysyä susanna.ihanus@tuni.fi.