Tuottajaverkostotapaaminen Kulttuuritehdas Korjaamolla 18.9.2024

Tuottajaverkostotapaaminen Pääkaupunkiseutu/ Helsinki 18.9.2024, kahvikuppi, Euroopan unionin osarahoittama logo, Tuottajakeskus Living Lab logo, Metropolia logo

Kiinnostaako sinua tutustua erilaisiin musiikki- ja tapahtuma -venueisiin pääkaupunkiseudulla? Työskenteletkö tai oletko kiinnostunut työskentelemään pääkaupunkiseudulla musiikkialan tuotannollisissa tehtävissä?

Tule tutustumaan Kulttuuritehdas Korjaamon toimintaan Tuottajakeskus Living Lab- verkoston mukana 18.9.2024 klo 13–15!

Tilaisuudessa esitellään Kulttuuritehdas Korjaamoa.  Samalla saat kuulla mitä erilaisia tuottajapositioita ja muita työpaikkoja Korjaamolla voi olla. Julkisten keikkojen lisäksi paikassa järjestetään runsaasti myös yksityistilaisuuksia, joka on oma tapahtuma-alan haaransa ja tarjoaa monenlaisia työmahdollisuuksia. Lisäksi tapaamisessa mietimme erilaisia tapahtumakonsepteja, joita Korjaamolla voisi järjestää.

Korjaamon toimintaa esittelevät ohjelmapäällikkö Samppa Rinne ja tuottaja Elmo Naakka. Sampalla on aikaisempaa taustaa Lahden Sibeliustalosta (teknikko, tuottaja, ohjelmapäällikkö), Tampere-talosta (ohjelmapäällikkö) ja mm. Kaupungin äänet festivaalista (promoottori). Elmo on Humakin kasvatteja ja hän käveli Korjaamolle oikeaan aikaan sisään kun oli tuottajalle tarvetta.

Ilmoittaudu mukaan tutustumiskäynnille 17.9.2024 mennessä Metropolian verkkolomakkeella (avautuu uuteen välilehteen).

Tuottajakeskus Living Lab -verkoston käynnin Korjaamolla tarjoaa Euroopan unionin osarahoittama valtakunnallinen Tuottajakeskus Living Lab -hanke. Hanke kehittää taide- ja kulttuurialan tuottajaverkoston toimintaa tukemalla luovien alojen tuottajien ammatillista verkostoitumista ja alueellisen yhteistyön kehittymistä. Hanke edistää suoraan tuottajapalveluiden saavutettavuutta, taide- ja kulttuurialan toimintaedellytyksiä, sekä taiteen ja kulttuurialan ammattilaisten, erityisesti freelancereiden työllistymistä.

Hanketta koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu ja projektikumppaneina ovat Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ry. Hankeaika on 1.1.2024-30.6.2026.

Lisätietoja:
Laura Haarala, projektipäällikkö, Metropolia ammattikorkeakoulu