Tuottajaverkostotapaaminen Orivedellä 25.9.2024

Tuottajaverkostotapaaminen Pirkanmaa/Orivesi 25.9.2024, kahvikuppi, Euroopan unionin osarahoittama logo, Tuottajakeskus Living Lab logo, Tampereen ammattikorkeakoulu logo

Verkostoitumisen ja eri teemojen merkeissä järjestetään tuottajatapaamisia kuukausittain eri puolilla Pirkanmaata. Syyskuun tapaaminen järjestetään Orivedellä keskiviikkona 25.9.2024 klo 13-14.45.

Tule tutustumaan Oriveden kampuksen moniin toimintamahdollisuuksiin ja ideoimaan kulttuuri- ja tapahtuma-alan yhteistyötä! Toimintaa esittelee uusi toimitusjohtaja Maria Piirainen.

Osoite: Oriveden Kampus/ Kulttuuriosuuskunta Pro Orivesi, Koulutie 5, 35300 Orivesi.

Tilaisuus on maksuton, mutta ilmoittauduthan mukaan verkkolomakkeella (avautuu uuteen välilehteen) tarjoiluhävikin minimoimiseksi.