Tuottajaverkostotapaaminen Viitasaarella 30.10.2024

Tuottajaverkostotapaaminen Viitasaari 0.10.2024, kahvikuppi, Euroopan unionin osarahoittama logo, Tuottajakeskus Living Lab logo, Humak logo

Tervetuloa Keski-Suomen tuottajaverkoston tapaamiseen tutustumaan ja visioimaan tulevia tapaamisia!

Tapaamisessa on luvassa verkostoitumista ja kahvittelua Viitasaarella, Lennätin ja Digikeskuksella (Keskitie 4, 44500 Viitasaari) keskiviikkona 30.10.2024.

Ideoidaan yhdessä, millaista toimintaa ja koulutuksia Tuottajakeskus Living Lab voisi tarjota. Kuulemme myös Viitasaaren digikeskuksen toiminnasta.

Tuottajakahveille ovat tervetulleita kaikki luovien alojen tuottajat ja tuottajanomaisissa tehtävissä toimivat henkilöt niin vapaalla kentällä, organisaatioissa kuin myös kunnissa. Myös valmistumisvaiheen opiskelijat ovat tervetulleita mukaan verkostoitumaan ja rupattelemaan tuottajan työhön liittyvistä ajankohtaisista asioista.

Tilaisuus on maksuton, mutta tarjoilujen vuoksi ilmoittauduthan mukaan verkkolomakkeella (avautuu uuteen välilehteen).

Tervetuloa!

Lisätietoja: