Vastaa ja vaikuta Tuottajakeskus Living Labin toimintaan

Tuottajakeskus Living Lab -projektin valtakunnallinen toiminta käynnistyy kyselyllä, jossa päivitetään kulttuurialan toimijoiden toiveita ja tarpeita koulutuksille ja verkostotilaisuuksille.

Tuottajakeskus Living Lab kehittää taide- ja kulttuurialan tuottajaverkoston toimintaa valtakunnallisesti. Tuottajia ja tuottajanomaisissa tehtävissä toimivia on paljon eri kulttuurin aloilla, ja kaikki vastaukset ovat tärkeitä monialaisen näkemyksen luomiseksi.

Kyselyyn pääset vastaamaan alla olevasta linkistä aukeavalla verkkolomakkeella (aukeaa uuteen välilehteen):
Vastaa ja vaikuta Tuottajakeskus Living Lab:n toimintaan
Vastaaminen on mahdollista jättämättä omia yhteystietoja. Kysely on lyhyt (noin 7 min), emme vie liikaa aikaasi.

Mielellämme otamme vastaan toiveita ja kysymyksiä projektista myös suoraan. Ota yhteyttä projektipäällikkö Susanna Ihanukseen, p. 050 5222 755, susanna.ihanus@tuni.fi.

Tuottajakeskus Living Lab -hanketta koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu ja projektikumppaneina ovat Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ry. Hankeaika 1.1.2024-30.6.2026. Hanke on Euroopan unionin osarahoittama.