TAMK EXAMin käyttö päättyy 30.9.2023

TAMK EXAMin käyttö päättyy

TAMK siirtyy 1.8.2023 alkaen käyttämään sähköisen tenttimisen palveluna ainoastaan TUNI EXAM -järjestelmää. TUNI EXAMiin on siirretty kaikki TAMKin kampuksella olevat tenttitilat ja tietokoneet. TAMK EXAMissa olevia uusintatenttejä voi suorittaa ainoastaan G2-04 -tilassa tietokoneilla 1-4. Tenttivierailumahdollisuus TAMK EXAMista muihin korkeakouluihin poistuu käytöstä elokuussa.

Tenttiminen TAMK EXAMissa päättyy viimeistään 30.9.2023.

1.8.2023 alkaen TAMK EXAMissa saa järjestää ainoastaan aikaisempien toteutusten uusintatenttejä, mikäli se on välttämätöntä. Kypsyysnäytteiden ja uusien kurssitoteutusten tenttien järjestäminen TAMK EXAMissa on kielletty. Kysymysten siirtäminen TAMK EXAMista TUNI EXAMiin on mahdollista 15.12.2023 asti.

Tampereen ammattikorkeakoulun tenttivierailutila löytyy EXAMista Tampereen korkeakoulut/Tampere universities (TUNI) alta.

Mikäli tarvitset ohjeita TUNI EXAMiin siirtymiseen, ota yhteyttä korkeakouluyhteisön tenttipalveluihin. Huom. elokuussa TAMK EXAMia kokskevien tukipyyntöjen käsittelyssä voi olla hitautta.