Tenttivierailu siirtyi tilaan B3-23

Tenttivierailu

TAMKin tenttivierailutietokoneet on siirretty uuteen tilaan B3-23. Mikäli olet tehnyt tenttivarauksesi maaliskuussa, varauksessa saattaa näkyä vanha tilatieto. Tilassa B3-23 on kaksi tenttivierailijoiden käytössä olevaa EXAM-konetta, ja loput ovat Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä. Vierailukoneiden numerot ovat 23 ja 24. Koneet sijaitsevat oven vieressä vasemmalla. Tenttivierailu on mahdollista ainoastaan ma-pe klo 9-16 (pois lukien arkipyhät). Seuraa Tenttitila B3-23 -opasteita tilaan.

Ohje tenttivierailijalle:

Testaa etukäteen, että kirjautuminen TAMK EXAM -järjestelmään onnistuu kotikorkeakoulusi tunnuksilla: Kirjautuminen TAMK EXAMiin. Jos kirjautuminen ei onnistu, et voi toistaiseksi tehdä tenttivierailua. Jos tenttivierailun pitäisi olla mahdollista, ota yhteyttä kotikorkeakoulusi EXAM-tukeen.

Ilmoittautuminen tenttiin ja suoritusajankohdan varaus tehdään kotikorkeakoulun EXAM-järjestelmässä. Huomaa, että tenttivarauksesi näkyy vain kotikorkeakoulusi EXAMissa.

Tampereen ammattikorkeakoulun tenttitilojen katuosoite on Kuntokatu 3, 33520 Tampere. Ennen tenttiä sinun tulee lainata kulkukortti Kuntokatu 3 -aulassa sijaitsevasta infosta. Esitä henkilökorttisi väliaikaisen kulkukortin noutamisen yhteydessä. Tule vähintään 15 minuuttia ennen tenttiaikaa paikalle, jotta ehdit siirtyä B-taloon, missä tenttivierailutila sijaitsee. Lähtiessäsi palauta kulkukortti infoon. Palauttamattomasta kortista voidaan periä sakkomaksu.

Tampereen ammattikorkeakoulun tenttivierailutietokoneet sijaitsevat Tenttitila B3-23 -nimisessä tenttitilassa. Tilassa B3-23 on kaksi tenttivierailijoiden käytössä olevaa EXAM-konetta, ja loput ovat Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä. Vierailukoneiden numerot ovat 23 ja 24. Koneet sijaitsevat oven vieressä vasemmalla. Tenttivierailu on mahdollista ainoastaan ma-pe klo 9-16 (pois lukien arkipyhät). Seuraa Tenttitila B3-23 -opasteita tilaan.

Sähköisessä EXAM-tentissä noudatetaan Tampereen ammattikorkeakoulun tenttiohjeita. Vieraillessasi TAMKin EXAM-tilassa sitoudut myös noudattamaan Tampereen ammattikorkeakoulun EXAM-tilojen käyttösääntöjä. EXAM-tiloissa on reaaliaikainen ja tallentava kameravalvonta, jonka valvonnasta vastaavat koulutuksen koordinaattorit (tenttiterraario.tamk@tuni.fi).

Tampereen ammattikorkeakoulun EXAM-tilojen työasemat ovat Windows-koneita, joissa on rajattu ohjelmistovalikoima. Vapaata pääsyä nettiin ei ole. Koneelle kirjautumiseen ei tarvita erillisiä tunnuksia. Kirjautumisohje on kiinni tenttikoneen sermissä. Tentin aikana käytössäsi olevat ohjelmistot voit tarkistaa Tenttitilat-sivulta. Huomioithan, että sähköisessä EXAM-tentissä ei ole mahdollista käyttää suttupaperia vastausten hahmottelemiseen. Tentin ajaksi on mahdollista lainata kuulosuojaimet tenttitilan seinustalta.