Sukellus Sideways-festivaalin kulisseihin - tuottajaverkostotapaaminen 12.6.2024 Helsinki

Tuottajaverkostotapaaminen Helsinki 12.6.2024 klo 14-15 Nordis, Helsingin jäähalli, Nordenskiöldinkatu 11–13, 00250 Helsinki, tervetuloa! Metropolia, Euroopan unionin osarahoittama, Tuottajakeskus Living Lab

Kiinnostaako sinua tietää mitä festivaalien kulisseissa tapahtuu ennen porttien aukeamista? Työskenteletkö tai oletko kiinnostunut työskentelemään pääkaupunkiseudulla musiikkialan tuotannollisissa tehtävissä festivaaleilla tai vaikkapa ohjelmatoimistoissa?

Tule tutustumaan Sideways-festivaalin kulisseihin Tuottajakeskus Living Lab-verkoston mukana 12.6.2024 klo 14–15.

Tilaisuudessa esitellään Sideways-festivaalialuetta (osoite: Nordis, Helsingin jäähalli, Nordenskiöldinkatu 11–13, 00250 Helsinki) ja sen rakennusvaiheita. Samalla kuulet mitä erilaisia tuottajapositioita ja muita työpaikkoja festivaaleilla voi olla. Festivaalialuetta kierretään Johannes Kinnusen johdolla, joka työskentelee Sideways -festivaalia organisoivassa FullSteam Agency Oy:ssa. Tutustumiskäynnille mahtuu mukaan 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

EDIT 22.5.2024: Tutustumiskäynti on täynnä – voit ilmoittautua jonotuslistalle 7.6.2024 mennessä Metropolian verkkolomakkeella (aukeaa uuteen välilehteen).

Tutustumiskäynnin jälkeen voimme yhdessä lähteä tutustumaan myös Helsinki-päivän tapahtumiin. Voit tutustua myös 12.6.2024 vietettävän Helsinki-päivän tarjontaan tapahtuman omilla verkkosivuilla.

Sideways -festivaalin kulisseihin tutustumiskäynnin tarjoaa Euroopan unionin osarahoittama valtakunnallinen Tuottajakeskus Living Lab -hanke. Hanke kehittää taide- ja kulttuurialan tuottajaverkoston toimintaa tukemalla luovien alojen tuottajien ammatillista verkostoitumista ja alueellisen yhteistyön kehittymistä. Hanke edistää suoraan tuottajapalveluiden saavutettavuutta, taide- ja kulttuurialan toimintaedellytyksiä, sekä taiteen ja kulttuurialan ammattilaisten, erityisesti freelancereiden työllistymistä.

Hanketta koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu ja projektikumppaneina ovat Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ryHankeaika on 1.1.2024-30.6.2026.

Laura Haarala,
projektipäällikkö, Metropolia ammattikorkeakoulu