Tuottajakeskus Living Lab Kickoff - Helsinki perjantaina 26.4.2024

Tuottajakeskus Living Lab -hankkeen kickoff 30.4.2024. Kuva Artem Saranin/Pexels.

Työskenteletkö tai oletko kiinnostunut työskentelemään pääkaupunkiseudulla musiikkialan tuotannollisissa tehtävissä festareilla, ohjelmatoimistoissa, yritystapahtumia toteuttavissa yrityksissä, pääkaupunkiseudun kaupunkien kulttuuri- ja tapahtumayksiköissä tai valmistumassa kulttuurituottajaksi ja haluat työskennellä musiikkialalla?

Tule tutustumaan Metropolia Ammattikorkeakoulun osatoteuttamaan Tuottajakeskus Living Lab- toimintaan 26.4.2024 klo 12–14 Tavastialle (Urho Kekkosen katu 4–6, 00100 Helsinki).

Tilaisuudessa kuulet Tuottajakeskus Living Lab-toiminnasta ja sen tavoitteista. Lisäksi Tavastialta tullaan kertomaan Tavastian ja Helsinki Rock’n’Roll Oy:n toiminnasta ja sen erilaisista tuottajapositioista. Samalla tutustutaan Tavastiaan keikkapaikkana. Tarjolla on myös kahvia ja jotain naposteltavaa. Tilaisuudessa ideoidaan myös missä ja miten verkosto seuraavilla kerroilla tapaa ja ketä vierailijoita tilaisuuksissa haluttaisiin nähdä.

Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen viimeistään 22.4.2024 Metropolian verkkolomakkeella: E-lomake – Tuottajakeskus Living Lab – Metropolia AMK – kick off @Tavastia 26.4.2024

Jatkossa kahvitilaisuuksia järjestetään kuukausittain eri puolilla pääkaupunkiseutua.

Tilaisuuden tarjoaa Euroopan unionin osarahoittama valtakunnallinen Tuottajakeskus Living Lab -hanke. Hanke kehittää taide- ja kulttuurialan tuottajaverkoston toimintaa tukemalla luovien alojen tuottajien ammatillista verkostoitumista ja alueellisen yhteistyön kehittymistä. Hanke edistää suoraan tuottajapalveluiden saavutettavuutta, taide- ja kulttuurialan toimintaedellytyksiä, sekä taiteen ja kulttuurialan ammattilaisten, erityisesti freelancereiden työllistymistä.

Hanketta koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu ja projektikumppaneina ovat Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ryHankeaika on 1.1.2024-30.6.2026.

Laura Haarala,
projektipäällikkö, Metropolia ammattikorkeakoulu