Tuottajakeskus Living Lab Kickoff – Jyväskylä perjantaina 24.5.2024

Tuottajakeskus Living Lab -hankkeen kickoff 30.4.2024. Kuva Artem Saranin/Pexels.

Tervetuloa kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja tapaamaan muita luovan alan tuottajia Tanssisali Lutakkoon (Lutakonaukio 3, 40100 Jyväskylä) perjantaina 24.5.2024 klo 11-14!

Ohjelmassa:

Klo 11-12 Salaattilounas

Lutakko ja Tuottajakeskus Living Lab tarjoavat maistuvan salaattilounaan sekä kahvit joustavalla aikataululla klo 11–12 välillä.

Klo 12 Tuottajakeskus Living Labin esittely
Elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFINin toiminnanjohtaja Jenna Lahtinen sekä Sanna Pekkinen Humanistisesta ammattikorkeakoulusta kertovat Tuottajakeskus Living Labista ja sen ajankohtaisista tapahtumista.

Klo 12.15 Inspiraatiopuheenvuoroja
Tanssisali Lutakon ja Jyväskylän Elävän Musiikin Yhdistys Jelmu ry:n toiminnanjohtaja Jonna Paananen, jyväskyläläisen kaupunkifestivaali Yläkaupungin Yön toiminnanjohtaja Marko Kainulainen sekä uuden Aalto2-museokeskuksen toimitusjohtaja Heidi Länsisalmi jakavat ajankohtaisia kuulumisiaan – onnistumisiaan ja haasteitaan – sekä hahmottelevat luovan alan tulevaisuutta oman toimintansa näkökulmista.

Klo 13.30 vapaata keskustelua

Tapahtuma päättyy klo 14.
Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittaduthan viimeistään 21.5. tästä linkistä aukeavalla verkkolomakkeella  (avautuu uuteen välilehteen), niin osaamme varautua tarjoiluilla.

Hanketta koordinoi Tampereen ammattikorkeakoulu ja projektikumppaneina Tuottajakeskus Living Labissa ovat Metropolia Ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Humanistinen ammattikorkeakoulu ja elävän musiikin edunvalvontajärjestö LiveFIN ry. Hankeaika 1.1.2024-30.6.2026. Hanke on Euroopan unionin osarahoittama.

Lisätietoja:
Jenna Lahtinen, LiveFIN