Politiikkaa ja hyväntekeväisyyttä

Uutisia
Pirkanmaan kunnanvaltuustoihin valittiin kaksi maahanmuuttajaa. Atanas Aleksovski ja Ali Abdali uskovat saaneensa ääniä myös muilta kuin maahanmuuttajilta.
   Moni mies kasvattaa Movember-viikset. Movember -viiksikampanjan tarkoitus on kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen.  Osalle osallistujista tärkeämpää on silti hauskanpito.
  Vasta valittujen kaupunginvaltuutettujen mielipiteet Tampereen rantaväylän tunnelihankkeesta noudattelevat puolueiden linjauksia. Vihreiden Jaakko Mustakallio kannattaa tunnelin rakentamista ja SDP:n Sanna Marinin mielestä kaupungilla ei ole varaa hankkeeseen.
  Tampereen joukkoliikennelautakunta on päättänyt korottaa joukkoliikenteen lippuhintoja. Hinnankorotukset koskevat kausi- ja arvolippuja.
  Uutiset ovat TVI kurssin opiskelijoiden tuotantoa.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)