Webinaari: Kestävä rakennuttaminen - Rakennuttajatoimisto HTJ, 25.3.2021

Tampereen yliopiston rakennetun ympäristön innovaatioalusta CoreLab järjestää yhteistyössä rakennuttajatoimisto HTJ:n kanssa webinaarin kestävästä rakentamisesta. Tilaisuus on etupäässä suunnattu opiskelijoille, mutta myös muut aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!

Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa kuulet alan ammattilaisten näkemyksiä kestävästä rakentamisesta. Kehitä osaamistasi, kuule työllistymismahdollisuuksista ja osallistu rakennusalan tulevaisuuden kehittämiseen.

Tilaisuus järjestetään torstaina 25. maaliskuuta kello 16 -17.15. Voit osallistua tämän linkin kautta.

Jos haluat kalenterimuistutuksen, jotta tilaisuus ei varmasti unohdu, lähetä viestiä CoreLabin projektipäällikkö Jaakko Kinnuselle (jaakko.kinnunen@tuni.fi).

OHJELMA 25.3. klo 16-17.15:

• Tilaisuuden avaus
    Jaakko Kinnunen, CoreLab