Seminaari: Uusia malleja maankäyttöprosessien kehittämiseen, 9.2. klo 13.30-16.00

Tampereen yliopiston avoin innovaatioalusta CoreLab kutsuu teidät ” Uusia malleja maankäyttöprosessien kehittämiseen” -seminaariin. Seminaari on Tampereen yliopiston ”Maankäytön suunnittelu kiinteistökehittämisen innovaatioiden mahdollistajana (PlanCity)” -tutkimushankkeen loppuseminaari.

Tule kuuntelemaan miten maankäytön prosesseja voidaan sujuvoittaa ja millaisia tuloksia tutkimushankkeesta saatiin. Luvassa mielenkiintoinen kokonaisuus tiiviitä esityksiä maankäytön kehittämisen keinoista sekä paneeli vihreän siirtymän ja globalisaation vaikutuksista maankäytön kehittämiseen!

Seminaari järjestetään Tampereella Nokia Areenan toisessa kerroksessa Paidia-areenalla, torstaina 9. helmikuuta kello 13.30-16.00.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia Jukka Puhdolle (jukka.puhto@tuni.fi) tai Jaakko Kinnuselle (jaakko.kinnunen@tuni.fi).

OHJELMA:

klo 13.30        Kahvitarjoilu
klo 14.00        Tilaisuuden avaus, Ari Ahonen, kiinteistöneuvos, dosentti, TAU
klo 14.05        PlanCity -hankkeella tuloksellisuutta maankäyttöprosesseihin, Panu Lehtovuori, professori, TAU
klo 14.20        Oppeja ranskalaisesta maankäytön suunnittelusta, Kaisu Kuusela, väitöskirjatutkija, TAU
klo 14.35        Hankekaavoituksen strateginen johtaminen kaupunkiorganisaatiossa, Mari Jaakonaho, aluearkkitehti, Vantaa & väitöskirjatutkija, TAU
klo 14.50        Uusilla yhteistyökäytännöillä sujuvuutta hankekaavoitukseen, Aleksi Luoma, väitöskirjatutkija, TAU
klo 15.00        Paneeli: Vihreän siirtymän ja globalisaation vaikutukset maankäytön suunnitteluun

– Kirsi Koski, toimitusjohtaja, TOAS
– Panu Lehtovuori, professori, TAU
– Matti Vatilo, hallituksen puheenjohtaja, A-Kruunu

klo 15.45        AgileCityllä ketterämpään kaupunkikehitykseen, Kimmo Sulonen, tutkijatohtori, TAU
klo 15.55        Loppusanat ja tilaisuuden päätös, Ari Ahonen, kiinteistöneuvos, dosentti, TAU
klo 16.00        Tilaisuus päättyy

Mikäli ajankohta ei sovi juuri teille, niin voitte välittää kutsun myös muille henkilöille organisaatiossanne.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia. Lisätietoja antavat Tampereen yliopistosta TkT Jukka Puhto, jukka.puhto@tuni.fi ja professori Panu Lehtovuori, panu.lehtovuori@tuni.fi .

Lämpimästi tervetuloa!

CoreLab & PlanCity-tiimi