FabLabin CNC koulutus ke 8.2. - ilmoittautuminen käynnissä!

FabLab järjestää korkeakouluyhteisön opiskelijoille ja henkilökunnalle CNC-koulutuksen, joka sisältää etäluennon ja käytännön harjoituksen, jossa opitaan laitteen käyttö.

Etäluento pidetään ke 8.2. klo 16-17.30.

Harjoitustyö tehdään 200x200x12mm MDF-levystä, ja käyttäjä ajaa luennon perusteella itse tehdyt työkaluradat.

Luennolla käytetään Autodesk Fusion 360 -ohjelmaa. Lataathan ohjelman valmiiksi koneellesi.

Opiskelijat voivat ladata ohjelman suoraan verkosta.

Henkilökunnan tulee toimia seuraavasti: Ota yhteyttä IT Helpdeskiin ja kerro, että haluat ladata ohjelman. Autodesk Fusion 360 löytyy Software Center jakeluna, mutta se ei ole oletuksena näkyvissä vaan se lisätään pyydettäessä.

Fusionin käytössä käyttäjällä tulee olla aktiivinen Autodesk Education -tunnus, jolla hän kirjautuu ohjelmaan sisään. Autodesk Education -tunnuksen voi rekisteröidä opiskelija, opettaja tai akateeminen tutkijaosoitteessa: https://autodesk.com/education.

Lähetämme linkin koulutukseen sähköpostitse koulutusviikolla.

FabLab Tampereen CNC-koulutus järjestetään kaksi kertaa vuodessa.

Muistathan perua ilmoittautumisen sähköpostitse osoitteeseen fablabtampere@tuni.fi , mikäli olet estynyt osallistumasta koulutukseen.

Ilmoittaudu koulutukseen su 5.2. mennessä

Lisätietoja: mika.kiirikki@tuni.fi