Fablabin ja Juniversityn avoimet ovet on tänään klo 12-16

Korkeakouluyhteisön jäsen, tervetuloa avoimiin oviin!

Mikä on Juniversity ja miten toteutamme tiedekasvatusta? Tule kurkkaamaan uudet upeat tilat ja välineistö sekä innostumaan ja inspiroitumaan toiminnasta. Juniversityn ohjaajat ovat paikalla koko iltapäivän ajan esittelemässä toimintaa ja vastaamassa kysymyksiin.

Juniversityn naapurina toimivassa Fablabissa on esittelyssä syksyllä pilotoitava Mobile Fablab, joka tarjoaa Fablab-kokemuksia lapsille ja nuorille kouluissa sekä muissa tapahtumissa. Lisäksi pääset tutustumaan Fablabin digitaalisen valmistuksen laitteisiin ja niiden tarjoamiin mahdollisuuksiin niin opiskelussa, opetuksessa, tutkimuksessa kuin harrastustoiminnassa.

Tapahtumassa on tarjolla suolaisia ja makeita räiskäleitä sekä virvoitusjuomia 500 ensimmäiselle.

Juniversityn tiedeluokan ja Fablab Tampereen löydät Sähkötalon 1. kerroksesta Hervannan kampukselta. Fablabin ovat varattavissa tänään vasta klo 16 alkaen.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Lisätietoja: