Tapahtuma korkeakouluyhteisölle: Fabbaloo 1.11. klo 13-16

Korkeakouluyhteisön jäsen: Tervetuloa tutustumaan FabLabin toimintaan Fabbaloo-päivänä ke 1.11. klo 13-16.

Fabbaloossa voit tehdä kankaisen avaimenperän painatuksella tai vaneriheijastimen pimeneviin aamuihin ja iltoihin. Max 2 tuotetta / osallistuja. Onnenpyörässä palkintona on sublimaatiotulostimella tehtyjä uniikkeja Fab-mukeja! Avaimenperien ja palkintomukien kuosin on tehnyt Wappulehti Tamppi.*

Tapahtumassa voit tutustua myös FabLabin laitteisiin ja esimerkkitöihin. Uutuutena esittelyssä on sublimaatioprintteri, jolla teet kätevästi kuvasta painatuksen esimerkiksi mukeihin.

Tarjolla myös pientä makeaa!

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Voit tulla pajaan klo 13-16 välillä.

*Tamppi on ollut kiistellysti paras Wappulehti jo vuodesta 1978. Uusi Tamppikausi on juuri käynnistynyt ja se huipentuu uusimman Wappulehden paljastukseen ensi huhtikuussa. Wappulehti Tamppi suosittelee lähtemään Tampin myyjäksi ja osallistumaan vitsikisaan. Lisätietoja löytää Tampin nettisivuilta ja instagramista. Wappulehti Tamppi toivoo vitsikästä Wapun odotusta kaikille!”