Tule ja opi itse tekemään -infot laserleikkureiden ja 3D-printtereiden käyttöön

Korkeakouluyhteisön opiskelijoille ja henkilökunnalle suunnatut tunnin kestävät infot pidetään seuraavasti: Laserleikkurin info on pe 1.2. klo 10-11 ja 3D-printterin info pe 8.2. klo 10-11.

Tunnin kestävissä infoissa Fablabin henkilökunta pitää lyhyen tietoiskun laitteen käytöstä. Tämän jälkeen osallistujilla on laserleikkurin infossa mahdollisuus halutessaan tehdä mallin mukainen pien työ ja näin myös koneen käyttö tulee tutummaksi.

3D -infossa osallistujilla on esittelyn jälkeen mahdollisuus testata tiedoston valmistelua Slic3r -ohjelmassa.

Harjoituksissa käytetään Fablabin omia mallitiedostoja.

Ilmoittauduthan koulutuksiin alla olevasta linkeistä:

Ilmoittautuminen laserleikkurin ”Tule ja opi itse tekemään -infoon” 1.2. klo 10-11

Ilmoittautuminen 3D-printterin (Prusa) ”Tule ja opi itse tekemään -infoon” 8.2. klo 10-11