Hae FabLabiin iltaohjaajaksi – haku auki 3.5.2022 asti

Haemme kahta Tampereen yliopiston perustutkinto-opiskelijaa iltaohjaajiksi (tutkimusapulaisiksi) FabLabiin.

FabLab Tampere on digitaalisen valmistuksen oppimis- ja innovaatioympäristö Hervannan kampuksella. FabLab kannustaa kävijöitään ideoimaan, luomaan ja keksimään sekä oppimaan ja jakamaan osaamistaan. Tila laitteineen on koko korkeakouluyhteisön käytössä pelkkien materiaalikustannusten hinnalla. FabLabia voit hyödyntää niin opiskelussa, opetuksessa, tutkimuksessa kuin harrastustöissä.

Tutkimusapulaiset toimivat FabLabissa iltaohjaajina,

heidän tehtävänään on auttaa ja neuvoa FabLabin asiakkaita iltaisin (ma-to klo 16-19), kun vakituinen henkilökunta ei ole paikalla.

Iltaohjaajien tehtäviin kuuluvat laitteiden käytön opastuksen lisäksi materiaalien myynti, tilojen siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen sekä muut mahdolliset työtehtävät.

Kyseessä on määräaikainen, osa-aikainen työtehtävä, joka soveltuu hyvin opintojen oheen. Toimittuaan FabLabin ohjaajana yhden lukuvuoden ja osallistuttuaan monipuolisesti toimintaan, voi opiskelija hakea työskentelystä myös 3 op laajuista opintosuoritusta. Iltaohjaajien työaika on yksi 3 tunnin työvuoro viikossa ajalla syyskuu-joulukuu 2022.

Lue koko hakuilmoitus ja jätä hakemuksesi yliopiston rekrytointijärjestelmään (vaatii kirjautumisen intraan) ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Hanne Lehtola, asiantuntija, p. 050 447 8814, hanne.lehtola@tuni.fi
Tiedustelut puhelimitse ensisijaisesti  ma 25.4. klo 13-16 ja ke 27.4. klo 9-11.