Hae FabLabin iltaohjaajaksi - haku auki 16.11. asti!

Kuva: Jonne Renvall / Tampereen yliopisto

Haemme kahta Tampereen yliopiston perustutkinto-opiskelijaa iltaohjaajiksi (tutkimusapulaisiksi) FabLabiin kevätkaudelle 2024. Iltaohjaajahaku on auki 16.11. asti!

Tutkimusapulaiset toimivat FabLabissa iltaohjaajina, heidän tehtävänään on auttaa ja neuvoa FabLabin asiakkaita iltaisin (ma-to klo 16-19), kun vakituinen henkilökunta ei ole paikalla. Tarjoamme myös lisätyötunteja tarpeen mukaan.

Iltaohjaajien tehtäviin kuuluvat laitteiden käytön opastuksen lisäksi materiaalien myynti, tilojen siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen sekä muut mahdolliset työtehtävät.

Tehtävät ovat tarkoitettu Tampereen yliopiston kandi- tai maisterivaiheen opiskelijoille, kuitenkin vähintään 2. vuoden opiskelijoille.

Odotamme sinulta:

• Positiivista asennetta
  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja
  • Itsenäistä työotetta
  • Kiinnostusta digitaalisen valmistuksen laitteisiin ja niiden käytön opetteluun
  • Kiinnostusta käsillä tekemiseen ja uuden oppimiseen

FabLabin laitteiden käyttökokemus tai kiinnostus some-sisältöjen tekemiseen on eduksi, mutta ei välttämätöntä. Tärkeintä on innostus digitaalista valmistusta kohtaan!

Kyseessä on määräaikainen, osa-aikainen työtehtävä, joka soveltuu hyvin opintojen oheen. Toimittuaan FabLabin ohjaajana yhden lukuvuoden ja osallistuttuaan monipuolisesti toimintaan, voi opiskelija hakea työskentelystä myös 3 op laajuista opintosuoritusta.

Iltaohjaajien työaika on yksi 3 h 15 min työvuoro viikossa ajalla tammi-/huhtikuu 2024.

Lue koko hakuilmoitus ja jätä hakemuksesi yliopiston rekrytointijärjestelmään (vaatii kirjautumisen intraan) ennen hakuajan päättymistä.