TAMK FieldLab Open House: Cobotit hands-on 3.11.2021 klo 14-16

Kiinnostavatko yhteistyörobotit eli cobotit? Tervetuloa TAMK:n FieldLabiin tutustumaan ja kokeilemaan cobotteja asiantuntijoiden avustuksella.

Tule mukaan tutustumaan uusiin teknologioihin ja ilmiöihin! Business Tampereen koordinoima SIX-Valmistusklubi on foorumi valmistavan teollisuuden yrityksille. Klubitapahtumissa vieraillaan yrityksissä, opitaan yrityksiä askarruttavista uusista teknologioista ja verkostoidutaan, kertoo teollisuusteknologian lehtori Jere Siivonen TAMKista. Hän toivottaa kaikki kiinnostuneet mukaan kuulolle.

TAMK FieldLab Open House: Cobotit hands-on

Tervetuloa lähitapahtumaan TAMK:n FieldLabiin: tutustu ja kokeile cobotteja asiantuntijoiden opastuksella.

Aika: 3.11.2021 klo 14-16
Paikka: TAMK FieldLab, Tampereen ammattikorkeakoulu, Kuntokatu 3, Tampere
Aihe: Tule ja kokeile cobotteja käytännössä

Vapaaehtoinen ilmoittautuminen cobotit hands-on -tapahtumaan (linkki ohjautuu SIX:n sivuille).

Tutustu SIX-valmistusklubiin!

Lisätietoja: