TAMKOn vierailulla ideoitiin yhteistyötä ja innostuttiin Sote Virtual Labin mahdollisuuksista

Jo toistamiseen järjestettiin Sote Virtual Labin ja TAMKOn kanssa yhteistyötapaaminen, jonka tarkoituksena oli tutustuttaa opiskelijat labin teknologioihin ja ideoida yhdessä labin hyödynnettävyyttä opinnoissa.

Tapaamisen alussa opiskelijat tutustuivat Sote Virtual Labin teknologioihin Jukka- Pekan opastuksella. Tutustumiskierroksen jälkeen keskusteltiin sekä ideoitiin yhteistyön mahdollisuuksia ja Labin tunnettavuuden edistämistä. TAMKOlaiset kokivat, että Sote Virtul Lab tarjoaa hyviä mahdollisuuksia monialaisiin projekteihin,  opinnäytetyön aiheiksi, koulutusohjelmien opintojaksoille kuin opiskelijoiden palautumisen tueksi.

Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu avoimien ovien järjestäminen kaikille opiskelijoille, tiedotuksen kehittämist ja labin tunnetuksi tekemistä eri tapahtumien kautta. Lisäksi pyritään kannustamaan opiskelijoita tutustumaan Sote Virtual Labiin esimerkiksi Tursas-passin kautta.

Kiitos TAMKOn Minja, Erica, Riina, Tommi, Antti, Kasper, Emma ja Jenny innostavasta tapaamisesta!