CoreLab-aamukahvit 26.4. tallenne ja materiaalit

Nokia Arena on yksi uusimmista Suomeen valmistuneista suurista hybridihankkeista. Kuva: Jonne Renvall Tampereen yliopisto

Saimme pitää jo tämän vuoden kolmannen CoreLab-aamukahviwebinaarin! Vuosi on ollut aktiivinen monen hankkeen osalta. Tällä kertaa kuulimme mielenkiintoista keskustelua haastavista hybridikiinteistöhankkeista ja niiden osasta kaupunkikehityksessä.

26.4. järjestetyn tapahtuman keskiössä olivat Kaupunkikehityshankkeiden toteutusmallit CityCen-hankkeen yhteistyökumppanit, jotka kertoivat kaupunkien ja yritysten näkökulmaa hybridihankkeiden haasteisiin.

Jos webinaari jäi välistä tai haluat virkistää muistiasi, on aamukahvien tallenne nyt näkyvissä CoreLabin YouTubessa. Suuri kiitos vielä kaikille esiintyjille ja osallistujille!

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Tapahtuman esitysmateriaalit löytyvät täältä:

CoreLab-aamukahvit_CityCen_202404

Lue lisää CityCen-hankkeesta: Kaupunkikehityshankkeiden toteutusmallit – CityCen | Tampereen korkeakouluyhteisö (tuni.fi)

Lisätietoja:

Jukka Puhto, TkT
Johtaja, Kiinteistökehittämisen osaamiskeskus
jukka.puhto@tuni.fi

Teksti:

Alisa Hakola, YTM
Tiedottaja ja tutkija, CoreLab, Kiinteistökehittämisen osaamiskeskus
alisa.hakola@tuni.fi

Yhteistyökumppaneina CityCen-hankkeessa toimivat AFRY Ark Studio, Helsingin kaupunki, Kiinteistönomistajat ja rakennuttajat Rakli Oy, KPMG Oy Ab, Lahden kaupunki, NCC Property Development Oy, Oulun kaupunki, Pääkaupunkiseudun kaupunkiliikenne Oy, Skanska CDF Oy, Talonrakennusteollisuus ry, Turun kaupunki ja Vantaan kaupunki.