Työympäristökehittäminen — Workplace Experience Revolution –työpaja to 24.1.2019

Arvoisa työympäristökehittämisen asiantuntija!

Tervetuloa
TYÖYMPÄRISTÖKEHITTÄMINEN — WORKPLACE EXPERIENCE REVOLUTION –työpajaan
To 24.1.2019 klo 12:00-14:00
Tampereen Yliopisto, Hervannan Kampus
Päärakennus, Tupakeittiö PB130A

Tampereen yliopiston rakennetun ympäristön avoin yhteiskehittämisalusta CoreLab kutsuu Teidät työpajasarjaan keskustelemaan työympäristökehittämisestä. CoreLab järjestää keväällä 2019 kolmen työpajan sarjan. Ensimmäisen työpajan teemana to 24.1.2019 on Workplace Experience.

Ensimmäisen tilaisuuden tavoitteena on tutustua uusimpiin työympäristötutkimuksen teemoihin ja tunnistaa uusia tutkimus- ja kehitysavauksia. Työpajasarjan tavoitteena on käynnistää työympäristökehittämisen yritysverkosto. Sen avulla luomme ja yhteiskehitämme suomalaisista työympäristöistä hyvinvoinnin edelläkävijöitä. CoreLab toimii verkoston fasilitaattorina.

Työpajasarjan muut tilaisuudet järjestetään 14.2. ja 11.4.2019! Merkitse päivät jo kalenteriin!

Tervetuloa mukaan yhteiskehittämään työympäristöjä!

Ohjelma 24.1.2019

12.00 Tervetuloa
Dosentti, Suvi Nenonen, TAU & SYK Oy & Projektipäällikkö, Alpo Salmisto, TAU/CoreLab

12.10 Workplace Experience Revolution
Kehitysjohtaja, Peggie Rothe, Leesman Oy

13.00 Kahvitauko

13.20 CoreLab yhteistyön mahdollistajana
Projektipäällikkö, Alpo Salmisto, CoreLab

13.30 Kehityspilottien ideointi ja keskustelu: Kohti vielä parempia työntekemisen paikkoja – mitä ja miten tutkimme
Dosentti, Suvi Nenonen, TAU & SYK Oy

14.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautumiset ensimmäiseen työpajaan 20.1.2019 mennessä osoitteeseen alpo.salmisto@tuni.fi.

Alpo Salmisto