Webinaari: Kiertotalous puurakentamisessa, 1.12.2020

Havainnekuva Isokuusesta.

Tervetuloa Kiertotalous puurakentamisessa -webinaariin 1.12. kello 12-16! Kuule kuinka kiertotalousajattelua ja toimintamalleja voidaan hyödyntää puukerrostalorakentamisessa.

Seminaarin keskiössä on yliopiston Pukki-hanke, joka tutkii puukerrostalorakentamisen verkostojen toimintaa. Hankkeen case-kohteena on Vuoreksen Kuusikko-projekti.

Tilaisuudessa esitellään myös opiskelijatöitä, jotka tarkastelevat kiertotaloutta eri osapuolten näkökulmista puukerrostalorakentamisen kontekstissa. Harjoitustyöt ovat osa Tampereen yliopiston Kiertotalous talonrakentamisessa -kurssia.

Hankkeen avaa kiinteistökehittämisen tutkijatohtori Jukka Puhto. Keynote-puhujina esiintyvät Timo Ristamäki, Anne Kaiser, Ville Valve ja Jouni Isomöttönen.

Ilmoittaudu tilaisuuteen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen corelab.tau@tuni.fi. Ilmoittautumisia ottaa vastaan myös CoreLabin projektipäällikkö Jaakko Kinnunen (jaakko.kinnunen@tuni.fi, +358 504 377 144). Osallistumislinkki toimitetaan myöhemmin sähköpostilla.

12:00  Tilaisuuden avaus , Jukka Puhto, Tampereen yliopisto

12:10 – 12:25  Näkökulmia puurakentamisen kiertotalouden edistämiseen, rakennuttajapäällikkö Timo Ristamäki, Arkta Oy

12:25 – 13:35  Harjoitustöiden esittelyjä

Ryhmä 16: Kiertotalous kaavoituksessa