Webinaari: Maankäytön ja kaavoituksen uudistaminen – strateginen kaupunkisuunnittelu, 9.3. kello 13-15

Tampereen yliopiston rakennetun ympäristön avoin innovaatioalusta CoreLab järjestää webinaarin suomalaisen maankäytön suunnittelun ja kaavoituksen kehittämistarpeista.

Tervetuloa mukaan CoreLab-webinaariin, jossa kuulet maankäytön suunnittelun ja kaavoituksen ammattilaisten näkemyksiä suomalaisesta maankäytön prosesseista ja niihin liittyvistä kehitystarpeista.

Tilaisuudessa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

• Julkinen investori kaupunkisuunnittelukumppanina
  • Yksityinen investori kaupunkisuunnittelukumppanina
  • Raskalainen strateginen kaupunkisuunnittelu

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta.

OHJELMA 9.3.2022, klo 13-15

13:00 Tilaisuuden avaus, Ari Ahonen, Tampereen yliopisto

13:05 Tampereen kaupungin strategia, Reija Linnamaa, Tampereen kaupunki

13:20 SUMP strategisen ohjelmoinnin työkaluna, Kaisu Kuusela, Tampereen yliopisto

13:35 Julkinen investori kaupunkisuunnittelukumppanina, Elias Rainio, Senaatti

13:50 Yksityinen investori kaupunkisuunnittelukumppanina, Juha Uotila, Lujatalo Oy

14:05 Tauko

14:10 Paneelikeskustelu

14:50 Yhteenveto

15:00 Tilaisuus päättyy

Webinaari nauhoitetaan ja julkaistaan tilaisuuden jälkeen CoreLabin Youtube-kanavalla, jolla voit tutustua myös muihin webinaareihin.

Maankäytön LEAN-prosessit kiinteistökehittämisen innovaatioiden mahdollistajana -hanke on kolmivuotinen. Hankkeessa ovat mukana Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA, Asuntosäätiö, Hartela-Yhtiöt Oy, Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö HOAS, Lujatalo, Senaatti-kiinteistöt, Tampereen opiskelija-asuntosäätiö TOAS ja Tampereen vuokratalosäätiö.

Lisätietoja:

Industry professor Ari Ahonen, puh. 0400 618300, ari.ahonen@tuni.fi