Fablabissa avoinna kaksi tutkimusapulaisen paikkaa kevätlukukaudeksi

Haemme kahta perustutkinto-opiskelijaa tutkimusapulaisiksi Fablab Tampere -oppimisympäristöön. Tutkimusapulaiset toimivat Fablabin iltaohjaajina.

Tutkimusapulaisten tehtävänä on auttaa ja neuvoa Fablabin käyttäjiä iltaisin (ma-to klo 16-19), kun vakituinen henkilökunta ei ole paikalla.

Tehtäviin kuuluvat laitteiden käytön opastuksen lisäksi materiaalien myynti, tilojen siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen sekä muut mahdolliset työtehtävät.

Iltaohjaajien työaika on yksi 3 tunnin työvuoro viikossa ajalla tammi-huhtikuu.

Odotamme sinulta

• Positiivista asennetta
  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja
  • Kiinnostusta digitaalisen valmistuksen laitteisiin ja niiden käytön opetteluun
  • Kiinnostusta käsillä tekemiseen ja uuden opetteluun
  • Vähintään 2. vuoden opintoja

Fablabin laitteiden käyttökokemus katsotaan eduksesi.

Jätäthän hakemuksesi yliopiston sähköisellä hakulomakkeella. Hakuaika tehtävään päättyy 15.11.2019. Liitä hakemuksen liitteeksi CV:si.

Lisätiedot ja linkki hakulomakkeeseen: