Yleisöpäivän heijastinpajat ti 12.11. klo 16-18

Järjestämme yleisölle suunnatut heijastintyöpajan ti 12.11. klo 16-17 ja klo 17-18. Työpajoissa pääset tutustumaan matalalla kynnyksellä laserleikkurin, vinyylileikkurin ja lämpöprässin käyttöön.

Teemme pimenevän syksyn ja talven turvaksi heijastimia vanerista ja huovasta. Työpajat ovat maksuttomia, maksat vain tekemistäsi heijastimista 1 €/kpl. Työpajoissa käytetään Fablabin heijastinmalleja.

Pajat on suunnattu korkeakouluyhteisön ulkopuolisille henkilöille. Korkeakouluyhteisölle Fablab on avoinna normaalisti aukioloaikoina.

Osallistuminen vaatii ennakkoon ilmoittautumisen osoitteeseen fablabtampere@tuni.fi. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittaudutko klo 16-17 vai klo 17-18 pajaan. Työpajojen osallistujamäärä on rajattu 12 henkilöön.

Fablab Tampere sijaitsee Hervannan kampuksella, osoitteessa Korkeakoulunkatu 3, Sähkötalo, 1 krs. Katso kampuksen kartta.

Tiedustelut: hanne.lehtola@tuni.fi