Hae FabLabin iltaohjaajaksi - haku auki 4.5. asti!

Haemme kahta Tampereen yliopiston perustutkinto-opiskelijaa iltaohjaajiksi (tutkimusapulaisiksi) FabLabiin syyskaudelle 2023. Iltaohjaajahaku on auki 4.5. asti!

Tutkimusapulaiset toimivat FabLabissa iltaohjaajina, heidän tehtävänään on auttaa ja neuvoa FabLabin asiakkaita iltaisin (ma-to klo 16-19), kun vakituinen henkilökunta ei ole paikalla.

Iltaohjaajien tehtäviin kuuluvat laitteiden käytön opastuksen lisäksi materiaalien myynti, tilojen siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen sekä muut mahdolliset työtehtävät.

Tehtävät ovat tarkoitettu Tampereen yliopiston kandi- tai maisterivaiheen opiskelijoille, kuitenkin vähintään 2. vuoden opiskelijoille.

Odotamme sinulta:

• Positiivista asennetta
  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja
  • Itsenäistä työotetta
  • Kiinnostusta digitaalisen valmistuksen laitteisiin ja niiden käytön opetteluun
  • Kiinnostusta käsillä tekemiseen ja uuden oppimiseen

FabLabin laitteiden käyttökokemus tai kiinnostus some-sisältöjen tekemiseen on eduksi, mutta ei välttämätöntä. Tärkeintä on innostus digitaalista valmistusta kohtaan!

Kyseessä on määräaikainen, osa-aikainen työtehtävä, joka soveltuu hyvin opintojen oheen. Toimittuaan FabLabin ohjaajana yhden lukuvuoden ja osallistuttuaan monipuolisesti toimintaan, voi opiskelija hakea työskentelystä myös 3 op laajuista opintosuoritusta.

Iltaohjaajien työaika on yksi 3 h 15 min työvuoro viikossa ajalla elo-/syyskuu-joulukuu 2023.

Lue koko hakuilmoitus ja jätä hakemuksesi yliopiston rekrytointijärjestelmään (vaatii kirjautumisen intraan) ennen hakuajan päättymistä.