CoreLab-aamukahvit 31.5. tallenne ja materiaalit

Kuva: Jonne Renvall, Tampereen yliopisto

Tämän CoreLab-aamukahvitilaisuuden jälkeen jäämme kesälomille webinaarien osalta. Nyt meitä siivittää lomalle ajatuksia herättävät esitykset ja keskustelut kiinteistö- ja rakennusalan digitaalisesta tulevaisuudesta. Mitä meitä odottaa?

Perjantaina 31.5.2024 järjestetyt CoreLab-aamukahvit saivat esiintyjikseen ja panelisteikseen Kiinteistökehittämisen tulevaisuusfoorumi FutuRED -hankkeen yhteistyökumppaneita. Webinaarin otsikkona oli: ”Kohti digitaalista tulevaisuutta KIRA alalla – Mitä meitä odottaa?” Suuri kiitos kaikille tapahtumaan osallistuneille!

Tallenne

Jos et jostain syystä ehtinyt mukaan webinaariin tai haluat käydä katsomassa tapahtuman tallenteen, löydät sen CoreLabin YouTube-kanavalta. Alla on suora linkki videoon.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Materiaalit

Esityksien materiaalit löytyvät koosteena alla olevasta tiedostosta. Kiitos kaikille esiintyjillemme, että saamme jakaa dianne!

CoreLab-aamukahvit_FutuRED_2024.05

Lisätietoja:

Jukka Puhto, TkT
Johtaja, Kiinteistökehittämisen osaamiskeskus
jukka.puhto@tuni.fi

Teksti:

Alisa Hakola, YTM
Tiedottaja ja tutkija, CoreLab, Kiinteistökehittämisen osaamiskeskus
alisa.hakola@tuni.fi

FutuRED-hankkeessa rahoittajina ja yhteistyökumppaneina toimivat Kiinteistöalan koulutuskeskus Kiinko, Helsingin opiskelija-asuntosäätiö HOAS, Visma Sirius Oy, Arttuasunnot Oy, Lassila & Tikanoja Oyj, Lujatalo Oy, Lännen palveluyhtiöt Oy, NCC Property Development Oy, PEAB Kiinteistökehitys Oy ja Saint-Gobain Finland Oy.