Työpaja: Asunto-osakeyhtiön tulevaisuuden haasteet, 23.1.2020 Tampere

Kampusklubi sijaitsee Kampusareenan viidennessä kerroksessa.

CoreLab järjestää tammikuun 23. työpajan, jossa käsitellään asunto-osakeyhtiöiden tulevaisuuden haasteita.

Onko kansallisvarallisuutemme muuttumassa kansallisvelaksi? Miten kaupungistumiskehitys vaikuttaa maaseutujen asunto-osakeyhtiöihin? Miten ARA voi tukea yhtiöiden korjaustoimintaa?

Näistä ja muista kysymyksistä keskustellaan CoreLabin työpajassa tammikuun 23. päivä. Tilaisuus järjestetään Hervannan kampuksella Kampusareenan viidennessä kerroksessa eli Kampusklubilla. Iltapäivä aloitetaan kahvitarjoilulla kello 13. Ohjelma päättyy puoli neljältä.

Asunto-osakeyhtiöiden ylläpidon nykytilasta ja kehittämishaasteista saapuu puhumaan Kiinteistöliiton kehitysjohtaja Jari Virta. ARA:n rakennuttamispäällikkö Vesa Ijäs puolestaan esitelmöi ARA:n tarjoamista  asuntokorjausten rahoittamismahdollisuuksista. Iltapäivän kolmannen vierailijaesityksen pitää Lännen palveluyhtiöt Oy:n toimitusjohtaja Harri Järvenpää. Hän kertoo isännöintipalveluiden merkityksestä asunto-osakeyhtiöiden ylläpidossa.

Tilaisuuden tervetulosanoista ja yhteenvedosta vastaa professori Ari Ahonen.

Tervetuloa mukaan kuulemaan asunto-osakeyhtiöiden tulevaisuuden haasteista ja etsimään niille parhaita ratkaisuja!

OHJELMA

Seminaarin fasilitointi professori Ari Ahonen & projektipäällikkö Jaakko Kinnunen
Tilaisuus järjestetään 23.1. Hervannan Kampuksella, Kampusklubilla (Kampusareenan viides kerros)

13:00  Kahvitarjoilu