CoreLabin uutiskirje on saanut uuden muodon!

CoreLab on rakennetun ympäristön avoin yhteiskehittämisalusta.

Kahden korkeakoulun uudistumisen myötä myös uutiskirjejärjestelmä on laitettu uusiksi.

CoreLabin uutiskirje tiedottaa kehittämisalustan tapahtumista, hankkeiden etenemisestä, yhteistyömahdollisuuksista ja tutkimuksesta. Uutiskirje julkaistaan noin kerran kuukaudessa.

Tampereen yliopiston käytössä on uusi uutiskirjejärjestelmä, jota myös CoreLab hyödyntää. Tämänkertainen uutiskirje on ensimmäinen uudella ohjelmistolla luotu, joten ulkoasu poikkeaa aiemmista uutiskirjeistä. Corelabin uudistetun uutiskirjeen sähköpostiosoitteet ovat kerätty aikaisemmista listoista.

Uutiskirjeen voi tilata CoreLabin nettisivujen kautta tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen corelab.tau@tuni.fi. Jos et enää halua tilata uutiskirjettä, voit lähettää meille siitä tiedon, jolloin poistamme tietosi rekisteristä. Voit poistaa tilauksesi myös tästä linkistä.

Tervetuloa mukaan kehittämään kiinteistö- ja rakennusalan liike- ja tutkimustoimintaa!