Kesätyöprojekti teekkarille: mukaan haetaan yrityskumppaneita!

Yritys, lähde mukaan tukemaan opiskelijoita vaikean ajan yli!

Koronan takia monen teekkarin kesäsuunnitelmat ovat muuttuneet eikä kaikille ole riittänyt kesätöitä normaaliin tapaan. Tampereen yliopiston rakennetun ympäristön tiedekunta ja kehittämisalusta CoreLab haastavat nyt alan yritykset mukaan talkoisiin, jotta tulevaisuuden rakentajat saadaan töihin myös poikkeusaikoina!

Tarjoamme yritykselle yhteistä projektia, jossa opiskelijoille tarjotaan projektitöitä kesän ajaksi. Töiden aiheet tulevat yrityksiltä ja sisältö suunnitellaan yhteistyössä yliopiston tutkijoiden kanssa.

Yritykset ja yliopisto solmivat sopimuksen jokaisesta projektista. Yksi yritys voi halutessaan lähteä mukaan useampaan kesätyöprojektiin. Yrityskumppaneille on tarjolla erilaisia malleja erikokoisille töille.

Teekkari on projektin ajan puolipäiväisessä työsuhteessa yliopiston kanssa. Lisäksi opiskelijalla on mahdollisuus saada opintopisteitä projektista.

Lue lisää: Kesätyöprojekti teekkarille

Yritysjohtaja, jos haluat olla mukana talkoissa, ota meihin yhteyttä:

CoreLabin projektipäällikkö Jaakko Kinnunen
+358 504 377 144