Tutustu PlanCity-hankkeen loppuseminaariin!

PlanCity-loppuseminaari järjestettiin Paidia-areenalla, Nokia-areenan toisessa kerroksessa.

PlanCity-hankkeen loppuseminaarissa kuultiin asiantuntijoiden esityksiä suomalaisen kaavoitusjärjestelmän nykytilanteesta ja kehityskohteista. Samalla luotiin myös jo katse tulevaisuuteen.

PlanCity-hankkeen loppuseminaari järjestettiin torstaina 9. helmikuuta Paidia-areenalla. Hybriditilaisuuteen saapui paikan päälle noin viisikymmentä kaavoituksen ja maankäytön asiantuntijaa. Kiitos kaikille osallistujille mielenkiinnosta!

Tutkijapuheenvuorojen lisäksi tilaisuuteen kuului paneelikeskustelu, johon ottivat osaa tuore kiinteistöneuvos Ari Ahonen, A-kruunun hallituksen puheenjohtaja Matti Vatilo, TOASin toimitusjohtaja Kirsi Koski ja professori Panu Lehtovuori Tampereen yliopistosta.

Voit tutustua tilaisuuden esityksiin näiden linkkien takaa:

AgileCity-esittely_Kimmo Sulonen

Uusilla yhteistyökäytänteillä sujuvuutta hankekaavoitukseen_Aleksi Luoma

Oppeja ranskalaisesta maankäytön suunnittelusta_Kaisu Kuusela

Hankekaavoituksen strateginen johtaminen_Mari Jaakonaho

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

PlanCity-hankkeella tuloksellisuutta maankäyttöprosesseihin_Panu Lehtovuori_2023.2.9

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

PlanCity-hankkeen aloittama työ jatkuu AgileCity-hankkeen parissa. CoreLab tiedottaa uusista tuulista, pysykää kuulolla!

PlanCity-hanke oli kolmivuotinen. Hankkeessa olivat mukana Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA, Asuntosäätiö, Hartela-Yhtiöt Oy, Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö HOAS, Lujatalo, Senaatti-kiinteistöt, Tampereen opiskelija-asuntosäätiö TOAS ja Tampereen vuokratalosäätiö.

Lisätietoja:

Jukka Puhto, TkT