Webinaari: Puukerrostalorakentaminen Tampereella, 30.5. kello 14-16

Vuorekseen on rakennettu Suomen merkittävin puukerrostalojen kokonaisuus.

Tampereella panostetaan vahvasti puukerrostalorakentamiseen. Webinaarissa kuulet alan kehityksestä ja Tampereen suunnitelmista.

Tampereen kaupunki haluaa kasvattaa puurakentamisen merkitystä. Tampereen yliopistolta löytyy esimerkiksi teollisen puurakentamisen tutkijakoulu. Tampereen opiskelija-asuntosäätiö on myös mukana kehitystyössä.

Näiden toimijoiden avulla Tampereen seudusta ollaan luomassa Suomen johtavaa puurakentamisen innovaatio- ja osaamiskeskittymää. Osallistu CoreLab-webinaariin ja kuule, mitä Tampereella ja puurakentamisessa tapahtuu! Puhujina vahva kokoonpano tamperelaista osaamista.

Voit ilmoittautua tämän linkin kautta.

Tilaisuus nauhoitetaan ja julkaistaan myöhemmin CoreLabin Youtube-kanavalla.

Puukerrostalorakentaminen Tampereella, 30.5. klo 14-16

14:00 Tilaisuuden avaus, Ari Ahonen, industry professor, Tampereen yliopisto

14:05 Hiilineutraali Tampere 2030, Laura Inha, kehityspäällikkö, Tampereen kaupunki

14:20 Puukerrostalorakentamisen kehittäminen ja edistäminen Tampereella, Kaisu Kammonen, asumisen erityisasiantuntija, Tampereen kaupunki