Nyt voit hakea klassisen musiikin harjoitusoppilaaksi!

TAMKin musiikkipedagogiopiskelijat antavat instrumentti- ja sävellysopetusta. Instrumenttiopetusta on tarjolla seuraavissa soittimissa: piano, laulu, jousisoittimet, puupuhaltimet, vaskipuhaltimet, lyömäsoittimet, kitara ja joinakin vuosina myös harmonikka, kantele ja harppu. Pianon ja laulun harjoituspaikat ovat tänä vuonna jo täynnä.
Oppilaana voit olla aloittelija tai jo kokeneempi musiikin harrastaja. Sävellysopinnot edellyttävät nuotinlukutaitoa.

Opiskelijoiden opetusharjoittelua ohjaavat TAMKin lehtorit ja tuntiopettajat, ja he ovat mukana osalla opetustunneista. Opetus tapahtuu TAMKin pääkampuksella ja tuntiajoista sovitaan yhdessä opettajien ja opiskelijoiden kanssa. Saat osallistumisestasi todistuksen.

Tarjoamme instrumentti- ja sävellysopetusta:

1. Instrumenttiopetusta vasta-alkajille. Kevätlukukaudella 14 x 30 min yksilöopetusta. Lukukausimaksu 150 euroa.
  2. Instrumenttiopetusta jonkin verran musiikkia harrastaneille. Syyslukukaudella 13 x 45 min ja kevätlukukaudella 13 x 45 min yksilöopetusta sekä esiintyminen. Lukukausimaksu syyslukukaudelta 300 euroa ja kevätlukukaudelta 300 euroa.
  3. Instrumenttiopetusta kokeneemmille harrastajille. Syyslukukaudella 10 x 45 min yksilöopetusta. Lukukausimaksu 175 euroa.
  4. Sävellysopetusta nuotinlukutaitoisille, jonkin instrumentin hallinta suotavaa. Syyslukukaudella 12 x 30 min ja kevätlukukaudella 12 x 30 min yksilöopetusta. Lukukausimaksu syyslukukaudelta 150 euroa ja kevätlukukaudelta 150 euroa.

Hinnat sisältävät alv:n.

Teemme valinnat hakemusten perusteella, ja ilmoitamme valinnoista vain valituille. Säilytämme hakemuksia kaksi vuotta. Jos valinta ei kohdistunut sinuun, on mahdollista, että otamme myöhemmin yhteyttä.

Jos sinulla on tarvetta soitinlainaan, ota yhteyttä opettajaasi, joka selvittää sopivan soittimen saatavuuden. Soitinlainat tehdään yhteistyössä Tampereen konservatorion kanssa. Konservatorio laskuttaa lainasta hinnastonsa mukaisesti.

Jos opiskelet Tampereen korkeakouluyhteisössä, voit saada opinnoista opintopisteitä, mikäli koulutuksesi hyväksyy ne tutkintoosi. Mikäli opintoja ei voida sisällyttää tutkintoosi, saat lukukausimaksusta 50 % alennuksen.

Voit ilmoittautua täällä: https://elomake.tuni.fi/lomakkeet/30561/lomake.html

Lisätietoja: