Näin ajattelet toisin ja omaksut uudenlaisen toimintatavan tunnettuudessa:
Ennen | Rethink! |
”Markkinointi on viestintää, ja sitä tehdään puuskittaisesti” | ”Markkinointia hyödynnetään / Markkinointi vahvistaa brändiä monipuolisesti, suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti” |
”Tuote- ja palvelukehitystä tehdään yhden-kahden henkilön kesken ja jos löytyy aikaa” | ”Tuote- ja palvelukehitys on osallistavaa ja ketterää” |
”Yritys toimii samalla tavalla kuin muut ja tuotantolähtöisesti” | ”Yritys rakentaa erottautumistaan asiakkaidensa, arvojensa ja toimintaympäristönsä lähtökohdista” |
Kolme työkalua
Asiakasprofiili |
|
Mukana muun muassa Trattoria Pazzi, Ravintola Kajo ja Padellon:
Trattoria Pazzi
Trattoria Pazzissa Kangasalla uudistimme ruokalistan suunnitteluprosessimme nuuskimalla trendejä, tunnistamalla asiakkaitamme ja pohtimalla heidän motiivejaan sekä osallistamalla kaikkia työntekijöitä ideointiin. Aiemmin tuotekehitystyö tapahtui kiireessä ja yhden ihmisen päässä.
Ravintola Kajo
Ravintola Kajossa kehitimme omaa tapaamme luoda ja kehittää yhdistämällä luovuutta ja rutiineja kansainvälisen huippuesimerkin inspiroimana. Tulevaisuuden asiakkaiden näkökulmasta saimme uusia ideoita tulevaisuuden tuotteista ja palveluista, joiden avulla voimme erottua muista entisestään ja kenties ilmiöittääkin toimintaamme.
Ravintola Padellon
Ravintola Padellonissa saimme uutta ajatteluvoimaa yhteistyöskentelystä, kun sitä niin helposti tulee uppouduttua omiin ajatuksiin ja keskityttyä arjen askareisiin. Asiakasprofiili- ja ideointiharjoitukset tarjosivat meille mahdollisuuden pysähtyä ja pohtia, millaisen asiakaskokemuksen haluamme luoda.