SIE-hanke on mukana Alihankintamessuilla!

Punaisella taustalla sana Alihankintamessut ja ajankohta.

Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa Alihankintamessuilla asiantuntijapuheenvuoroja keskiviikkona 22.9.2021 klo 13–15 SIX-yhteistyöaloitteen (Sustainable Industry X) puitteissa. Myös SIE-hanke on mukana: Minna Lanz Tampereen yliopistosta kertoo robotiikasta konepajoissa ja siitä, miten uusia robotiikan ja tekoälyn ratkaisuja voi testata ennen investointia. TAMKin Jere Siivosen asiantuntijapuheenvuoron aiheena on FieldLab ja infrojen käytännön hyödyntäminen. Tule kuulemaan uusimmat yritysyhteistyömahdollisuudet!

SIX – digitaalisuuden uudet mahdollisuudet ja työkalut

ke 22.09.2021 13.00–15.00
Mars, Seminaarikeskus 2. krs, Tampereen messu- ja urheilukeskus

Keskiviikkona 22.9. klo 13–15 Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa kuusi asiantuntijapuheenvuoroa SIX-yhteistyöaloitteen (Sustainable Industry X) puitteissa. Tule kuulemaan uusimmat mahdollisuudet yritysyhteistyön mahdollisuuksista. Tilaisuus striimataan, osallistumislinkki lisätään sivulle myöhemmin

Ohjelmassa:

Iso kuva:

• SIX-yleisesittely (Sustainable Industry X), Harri Nieminen, VTT

Innovaatiot:

• SIX Mobile Machines, tiekartta ja muut uudet yritysyhteistyön työkalut, Miika Kaski, Sandvik
  • Tampereen yliopiston ja yritysten SIX-yhteistyön mahdollisuudet, Matti Vilkko, Tampereen yliopisto

Osaaminen:

• Konepajakoulu 2.0 ja Valmistusakatemia – Yritysten osaajaongelmista niiden ratkaisuihin, Pasi Julkunen, Mexlink

Työkalut:

• Fieldlab – Infrojen käytännön hyödyntäminen, Jere Siivonen, TAMK
  • Robotiikka konepajoissa – kuinka testata uusia robotiikan ja tekoälyn ratkaisuja ennen investointia, Minna Lanz, Tampereen yliopisto

Seminaarin järjestävät Tampereen korkeakouluyhteisön asiantuntijat ja kumppanit.

Seminaari on maksuton. Kaikille ennakkoon ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki live-lähetykseen sähköpostitse ennen tilaisuutta.  Ilmoittaudu mukaan täältä »

Ohjelma Alihankintamessujen verkkosivuilla