Yhteisömuusikon erikoistumisopintoihin haku auki 30.4. asti

Haluatko laajentaa osaamistasi digitaalisessa maailmassa?

Tule vahvistamaan asiantuntijuuttasi ja laajentamaan sekä omaa musiikillista että digitaalista osaamistasi yhteisömuusikon erikoistumiskoulutukseen.
Yhteisömuusikko toimii luovasti monialaisissa verkostoissa ja yhteisöissä. Hän kehittää ja luo uusia toimintamalleja muuttuvassa ja digitalisoituvassa yhteiskunnassa.

Tavoitteena on, että erikoistumiskoulutuksen käytyäsi osaat soveltaa asiantuntijuuttasi ja musiikillista sekä digitaalista osaamistasi taiteellisen elämyksen mahdollistamiseksi ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Koulutuksen tavoitteena on laajentaa musiikillista osaamista (esim. improvisaatio, biisintekopaja, vapaa säestys) ja vuorovaikutustaitoja (esim. musiikkidraama, monikulttuurisuus, erilaiset ja eri-ikäiset oppijat), sekä antaa valmiudet käytännön kehittämistehtäviin ja uudenlaisten työympäristöjen luomiseen. Koulutukseen kuuluu myös kehittämisprojekti, joka on tarkoitus toteuttaa yhteistyössä työelämän kanssa.

Lue lisää koulutuksesta ja hae 30.4. mennessä:

Yhteisömuusikon erikoistumiskoulutus | Tampereen korkeakouluyhteisö (tuni.fi)