Suomalaisen musiikkiteatterin klubi tarjoaa kolme erilaista konserttia

TAMKin musiikkiteatteriopiskelijat kuljettavat konserteissaan läpi suomalaisen musiikkiteatterin historian.

Millainen oli ensimmäinen suomalainen musikaali? Millaisia musikaaleja Suomessa sävelletään juuri nyt?

TAMKin musiikkiteatterin koulutusohjelman opiskelijat käynnistivät tänään 27.9.  matkan kohti kolmea konserttiaan Kulttuuriravintola Kivessa vuoden vaihteen molemmin puolin. Suomalaisen musiikkiteatterin klubi –produktio käynnistyi Satamakadun salissa Joonas Mikkilän ja Eeva Konnun pitämällä luennolla suomalaisen musiikkiteatterin historiasta.

Opintokokonaisuus huipentuu konsertteihin, joissa opiskelijat kuljettavat katsojat läpi suomalaisen musiikkiteatterin historian. Konserttien seremoniamestareina ja pianisteina toimivat teatterikapellimestari-säveltäjät Eeva Kontu ja Joonas Mikkilä. Konsertin näyttelijäntyön opettajana toimii useasta musikaalista tunnettu näyttelijä Petrus Kähkönen, joka myös vierailee ensimmäisessä konsertissa 18.11.2021.

Konserttien lipunmyynti on jo auki Tampereen teatterin sivuilla.

Liput:
Peruslippu:10 €