Tervetuloa Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston kevätwebinaariin 25.5 klo 12-14!

Tervetuloa Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston kevätwebinaariin 25.5. klo 12.00-14.00!

Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkosto on toiminut vuodesta 2013 alkaen yhdistäen Tampereen yliopiston tutkijoita, opettajia ja opiskelijoita sekä kahdeksan kumppanuuskunnan varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen ammattilaisia. Viime vuosina olemme voineet edelleen kehittää verkoston toimintaa opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämän harjoittelupäiväkotirahoituksen avulla.

Verkoston kevätwebinaarissa kuullaan tämän kehittämistyön tuloksista ja suunnataan katsetta tulevaan. Puheenvuoroja käyttävät yliopiston tutkijat, opiskelijat sekä yhteistyöhankkeissa toimivat varhaiskasvatuksen ammattilaiset kumppanuuskunnistamme, niiden päiväkodeista ja esiopetuksen yksiköistä. Tilaisuus on suunnattu kaikille Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston toimijoille sekä muille varhaiskasvatuksen työssäoppimisen käytäntöjen ja yliopistokoulutuksen ja työelämän yhteistyönkehittämisestä kiinnostuneille. TERVETULOA!

Ole hyvä ja ilmoittaudu tilaisuuteen tästä linkistä. Ilmoittautuneille lähetetään kutsulinkki tilaisuuteen.

Tilaisuuden ohjelman löydät tästä: