Tervetuloa Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston seminaariin ’10 vuotta kumppanuutta’ torstaina 26.1.2023 klo 12.15 – 16!

Tervetuloa Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston seminaariin ’10 vuotta kumppanuutta’ torstaina 26.1.2023 klo 12.15 – 16.00!

Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkosto on toiminut vuodesta 2013 alkaen yhdistäen Tampereen yliopiston tutkijoita, opettajia ja opiskelijoita sekä yhdeksän kumppanuuskunnan varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen ammattilaisia.

Seminaari alkaa kakkukahveilla klo 12.15 ja jatkuu yhteisellä osiolla auditoriossa, jossa kuullaan puheenvuoroja kumppanuusverkoston eri toimijoilta. Yhteisen osion jälkeen jakaannumme pienryhmiin, joissa pohditaan yhteistyön kehittämisen näkökulmasta mm. varhaiskasvatusyksiköiden johtajien sekä mentoreiden roolia ja kokemuksia kumppanuusverkostossa. Tilaisuus on suunnattu kaikille Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkoston toimijoille. Opiskelijat ovat lämpimästi tervetulleita kahvitukseen ja seminaarin yhteiseen osioon.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen 9.1.2023 mennessä tällä lomakkeella.

Paikka: Tampereen yliopiston Päätalo, Kalevantie 4, juhlasalin aula ja Auditorio A1. Kartta

Seminaarin yhteiseen osuuteen (klo 13.00 – 14.40) on mahdollista osallistua myös etänä. Etänä osallistuville lähetetään ilmoittautumisen jälkeen sähköpostitse kutsulinkki tilaisuuteen.

Lämpimästi tervetuloa!

Varhaiskasvatuksen kumppanuusverkosto / Tampereen yliopisto

Tilaisuuden ohjelman löydät tästä:

Lisätietoja seminaarista:
Elisa Tanner,