Kolme mielenkiintoista seminaaria työssäoppimisesta ja sen ohjauksesta tänä keväänä

OKM:n rahoittama kumppanuusverkoston kehittämishanke kuten myös Tampereen ja Oulun yliopiston yhteinen ASKEL-hanke ovat päättymässä. Tänä keväänä järjestämme hankkeiden tiimoilta yhteensä kolme seminaaria zoomin välityksellä, ja olette kaikki lämpimästi tervetulleita kuulolle! Kahdesta viimeisestä kuulette lisää kevään aikana.

Nordic Collaboration for Early Childhood Education Practicum: Experiences and Research from Three Universities – seminaari 25.2.2021 klo 10.30-16.30

Tervetuloa ASKEL- hankkeen seminaariin kuulemaan ajankohtaisia esityksiä ja keskusteluja työssäoppimisen/ohjatun harjoittelun tiimoilta. Seminaarissa on kolme pääaihetta;

• toimintatapoja työssäoppimisen ohjaukseen Covid-19 aikana
  • tuoreita tutkimuksellisia näkökulmia työssäoppimisen ohjauksen käytäntöihin
  • innovaatioita toimintamalleihin

Seminaari järjestetään yhteistyössä Oulun yliopiston, Tampereen yliopiston sekä Islannin yliopiston varhaiskasvatuksen opettajien, tutkijoiden ja varhaiskasvatuksen toimijoiden kesken. Seminaari järjestetään englanniksi. Ohjelmarungon löydät alta. Voit osallistua sinua kiinnostaviin teemoihin tai olla läsnä koko päivän.

Seminaari toteutetaan Zoomissa. Ilmoittaudu maanantaihin 22.2. 2021 mennessä. Zoom-linkki ja ohjeistus osallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Klikkaa tästä ilmoittautuaksesi seminaariin

Lämpimästi tervetuloa!

Yhteisin askelin kohti työelämää: Webinaari varhaiskasvatuksen opettajankoulutuksen työssäoppimisesta ja sen ohjaamisesta tiistaina 27.4.2021 klo. 12-16

Kaipaatko ideoita ja osaamista opiskelijoiden työssäoppimisen ohjaamiseen? Mietityttääkö työelämäyhteistyö ja haluaisitko kuulla kokemuksia verkostoitumisesta? Nyt sinulla on mahdollisuus kuulla, miten ASKEL- ja HARVE-hankkeissa on kehitetty työssäoppimisen käytäntöjä ja ohjausosaamista.

Webinaarissa jaetaan yhteiskehittämisen antia; esitellään tutkimustyötä, uudistuneita työssäoppimisen käytäntöjä ja ohjaukseen liittyvää koulutusta. Lisäksi suunnataan katsetta tulevaisuuden varhaiskasvatuksen opettajankoulutuksen kehittämiseen.

Yhteisin askelin kohti työelämää -webinaari tiistaina 27.4.2021 klo 12-16 Zoom-alustalla (linkki julkaistaan 13.04.2021). Vapaa pääsy!

Yhteistyöterveisin,

ASKEL- ja HARVE-hankkeiden kehittämistiimit

Kumppanuusverkoston kehittämishankkeen päätöswebinaari tiistaina 25.5. klo 12-14.

Tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin. Tervetuloa!