Tervetuloa Innoplay-hankkeen päätösseminaariin torstaina 11.2.

Tervetuloa osallistumaan etänä InnoPlay 2018-2021 -hankkeen päätösseminaariin torstaina 11.2 klo. 12.45-16. Tilaisuus on suunnattu erityisesti varhaiskasvatuksen ja esi- ja alkuopetuksen henkilöstölle, johtajille ja opiskelijoille.

InnoPlay on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama hanke, jossa on kehitetty varhaiskasvatukseen sekä esi- ja alkuopetukseen soveltuvaa käsityö- ja teknologiakasvatuksen pedagogiikkaa.

Tule zoomin välityksellä seuraamaan, mitä saimme hankkeessa aikaan. Päätösseminaarissa esitetään jokaisen hankeyliopiston, Turun, Helsingin ja Tampereen, tekemää työtä hankkeessa tehdyn tutkimuksen kautta. Tarkemman ohjelman, tiedot ja ilmottautumislinkin löydät tästä tiedostosta.

Tule mukaan koko ajaksi tai vain osaksi aikaa oman mielenkiintosi mukaan. Tässä vielä zoom-linkki tilaisuuteen https://utu.zoom.us/j/7053757876

Lisäksi InnoPlayn verkkosivuilta löydät materiaalia käsityö- ja teknologiakasvatuksen toteuttamisen tueksi.