LANU3022 D2 Tutkimusmetodologia ja lopputyöseminaari 17.3.2023

Sisältö ja tavoite: Opiskelija ymmärtää periaatteet erilaisista lasten ja nuorten psykologiassa käytetyistä tutkimusparadigmoista, tutkimusprosessista ja –etiikasta sekä osaa soveltaa kriittistä ajattelua tutkimusten arvioinnissa. Seminaarissa keskitytään lopputyön aiheen valintaan, työn jäsentämiseen ja kirjoittamiseen.

Aika ja paikkaToteutetaan etäopetuksena Zoomissa 17.3.2023 klo 9:00-16:00
KohderyhmäLasten ja nuorten erikoispsykologikoulutuksen opiskelijat
Tutkinnon osa ja opintokokokonaisuusLaNu D menetelmäopinnot
Opintopisteet3 op
SuoritustapaEnnakkotyöskentely ja tutkimusmetodologiaseminaari sekä tämän jälkeen lopputyöseminaari, johon osallistutaan yhden lukuvuoden ajan (kaksi kertaa) ja opponoidaan toisen osallistujan työtä. Jos opiskelijan lopputyö tehdään tutkimushankkeessa, voidaan lopputyöseminaariin osallistuminen korvata tutkimusryhmän tapaamisilla.
Ilmoittautuminen päättynyt
OhjelmaTarkempi ohjelma ilmoitetaan myhemmin.
Vastuuhenkilö
Yhteyshenkilön puh.nro
Yhteyshenkilön sposti
Riikka Korja
Katri Tammelin
ktamme[at]utu.fi
LisätietojaKoulutus on tarkoitettu vain maksulliseen erikoispsykologikoulutukseen hyväksytyille opiskelijoille.