Info-webinaari erikoispsykologikoulutuksista 14.5.2024 klo 15:00

Hei, hyvä psykologian maisteriksi valmistuva opiskelija!

Pohditko parhaillaan tulevaa ura- tai koulutuspolkuasi? Mietitkö kenties, mille psykologian alalle tulevaisuudessa suuntaudut, miten työelämässä parhaalla mahdollisella tavalla saat kartutettua olemassa olevaa osaamistasi tai syvennettyä omaa asiantuntemustasi psykologian alalla.

Psykonet-verkoston koulutusvastuuyliopistot järjestävät työelämässä oleville, laillistetuille psykologian maistereille valtakunnallisia erikoispsykologikoulutuksia.

Tällä hetkellä tarjolla on erikoispsykologikoulutus viidellä erikoistumisalalla (koulutusvastuuyliopisto on suluissa)
• Kliininen mielenterveyspsykologia (Helsingin yliopisto)
• Lapset ja nuoret (Turun yliopisto ja Åbo Akademi)
• Neuropsykologia (Helsingin yliopisto)
• Terveyspsykologia (Itä-Suomen yliopisto)
• Työ- ja organisaatiopsykologia (Tampereen yliopisto)

Näillä näkymin kaikilla yllä mainituilla aloilla avautuu haku seuraavan kerran tammikuussa 2025.

Järjestämme koulutuksista info-webinaarin 14.5. klo 15:00. Ilmoittautumisaika webinaariin on päättynyt. Tilaisuus järjestetään Zoomin kautta ja ilmoittautuneille on lähetetty osallistumislinkki tilaisuuteen.

Erikoispsykologikoulutuksista löytyy lisätietoa myös yliopistojen omilta ja erikoispsykologikoulutuksen sivuilta sekä oheisesta esitteestä.