Info-webinaari erikoispsykologikoulutuksista 14.5.2024 klo 15:00

Hei, hyvä psykologian maisteriksi valmistuva opiskelija!

Pohditko parhaillaan tulevaa ura- tai koulutuspolkuasi? Mietitkö kenties, mille psykologian alalle tulevaisuudessa suuntaudut, miten työelämässä parhaalla mahdollisella tavalla saat kartutettua olemassa olevaa osaamistasi tai syvennettyä omaa asiantuntemustasi psykologian alalla.

Psykonet-verkoston koulutusvastuuyliopistot järjestävät työelämässä oleville, laillistetuille psykologian maistereille valtakunnallisia erikoispsykologikoulutuksia.

Tällä hetkellä tarjolla on erikoispsykologikoulutus viidellä erikoistumisalalla (koulutusvastuuyliopisto on suluissa)
• Kliininen mielenterveyspsykologia (Helsingin yliopisto)
• Lapset ja nuoret (Turun yliopisto ja Åbo Akademi)
• Neuropsykologia (Helsingin yliopisto)
• Terveyspsykologia (Itä-Suomen yliopisto)
• Työ- ja organisaatiopsykologia (Tampereen yliopisto)

Näillä näkymin kaikilla yllä mainituilla aloilla avautuu haku seuraavan kerran tammikuussa 2025.

Järjestämme koulutuksista avoimen info-webinaarin 14.5. klo 15:00, johon voit ilmoittautua oheisella lomakkeella. Tilaisuus järjestetään Zoomin kautta, joten voit paikasta riippumatta tulla piipahtamaan ja kuulemaan koulutuksista. Ilmoittautuneille lähetämme osallistumislinkin lähempänä ajankohtaa.

Erikoispsykologikoulutuksista löytyy lisätietoa myös yliopistojen omilta ja Psykonetin nettisivuilta sekä oheisesta esitteestä.

Tervetuloa osallistumaan ja jaathan tietoa webinaarista tahoillasi!